lördag 12 maj 2012

Godmorgon!

Bonjour



I gar eftermiddag kom min granne och hennes lilla flicka över pa lite fredagsmys med en god äppelpaj som jag gjort. Barnen at snabbt och sprang sedan omkring och lekte och lekte...
Senare kom L hem fran Marocko till barnens förtjusning!

I dag tar vi det lugnt, barnen är ute och jag hör att det tjoas glatt.. inget brak än sa länge.. :)
Jag tror vi ska ta en tur och titta efter stolar till trädgarden, eller mer till bordet vid poolen. Vi har ett bord sedan i september förra aret men vi lyckades aldrig hitta nagra fina och bekväma stolar. Soffgruppen vid poolen gar i vitt & gratt sa jag vill ju ha nagot som matchar till!

Igar förmiddags var jag och lillebror en liten sväng pa Jardiland, där de säljer allt inom trädgard och lite dekoration för hemmet.
Jag älskar sana affärer!!! Jag köpte lite smatt & gott...

Köpte en 3 vaningshylla som jag bara tycker är sa fin!
Vet dock inte riktigt än om jag ska ha den inne eller ute..
Det blev ocksa en ljusrosa ros som doftar ljuvligt!
Nu blir det en tur i trädgarden, plantera rosen, vattna lite och sparka boll :)

Hej sa länge!




1 kommentar:

  1. Åh så härligt med lite värme så man kan vara ute. Ta gärna med lite när ni kommer i juni. :)

    SvaraRadera