torsdag 24 maj 2012

30 grader och sol!

Ooooh nu är det varmt! Min man hade rätt!


Passade grannflickan i morse 2 timmar, och när hennes mamma kom akte vi en tur till grannbyn där det är en liten marknad varje torsdag. Tog tyvärr inga kort, sa synd, men det far bli en annan gang. Köpte lite goda ostar som Saint Nectaire, Cantal & brie mmm..
Och lite grönsaker :) Där finns även god fisk, blommor, kött & fagel, honung, korvar mm. 


Ska ut och klippa gräset pa framsidan, och som alla vet, det luktar ju saaa gott med nyklippt gräs! Hoppas ocksa pa att jag far en liten stund över att lägga mig i solstolen (i skuggan) och bläddra lite i en nyköpt tidning.. 


Denna serien har vi vid poolen. Dock inte just denna möbel
men den ser skööön ut, eller hur?!?



Serien kommer fran www.maisonsdumonde.com och de har även massa fina möbler och dekoration! En av mina favoritaffärer som jag besöker ofta.. ibland allt för ofta.. 


Den här stolen till trädgarden gillar jag men är inte helt hundra..


Annars finns denna i samma stil som var soffgrupp
(jag vill inte ha bordet)
Difficile difficile.. Men nu ropar gräsklipparen! Dags att jobba! Hej pa er sa länge!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar