onsdag 9 maj 2012

Första inlägget...


Da kastar jag mig in i bloggen! Känns jättekul men just nu star det still: herregud vad ska jag skriva!!! Haha men det där löser sig väl med tiden antar jag..
Och ja, eftersom jag bor i Frankrike sa har jag ju en fransk dator sa desvärre inga a:n med ringar pa! ;)   ä & ö kan jag fixa till!
Solen skiner och termometern visar just nu 29 gr och vi sitter inne!!! Lillen har just vaknat efter en lang siesta sa nu blir det ett litet mellanmal ute i skuggan. Blir ju alldeles för varmt i solen.. men ska inte klaga da vi haft mycket regn de sista veckorna.
Storebror är ocksa hemma idag, som alla onsdagar eftersom dagis/skolan är stängd da.
Det har varit en lugn dag hemma idag med lite spel och lek och sa skype med mormor & morfar! Det är verkligen toppen med skype, sa känns familjen där hemma lite närmare!


Hoppla, det var mitt första inlägg! Kanske kikar in lite senare men nu kurrar de sma magarna!


À bientôt!









1 kommentar:

  1. Saa fin blogg du har, Malin!!! Grattis! Har lagt den til i mine favoritter saa jeg kan holde meg oppdatert! Kult!

    Gunlaug

    SvaraRadera