måndag 12 november 2012

Toulouse..

I helgen har vi varit hos kusinerna i ett trevligt men regnigt Toulouse. Det stod födelsedagsfirande pa schemat, men förutom detta blev det en liten promenad "sous la pluie" inne i stan. 
Här följer ett litet koppel av bilder, jag kunde som vanligt inte välja ut ett mindre antal sa ni far helt enkelt se de flesta!!!


...
 
                   
...


...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Nu är ocksa höstlovet slut, sa pojkarna är sedan i morse tillbaka pa förskolan och hos dagmamman.. Lugnet sprider sig här hemma!!! Gaaahhh.. tyst! Jag har slurpat i mig kaffe nummer 2 och lyssnar pa svensk radio och nu är det dags för strykning av skjortor...!!! Uuuh finns det nagot trakigare?! 
Men utan sma vilda skruttar här hemma kan jag äntligen fortsätta dekorera, mala om, fixa och trixa i huset! Sa jag hoppas att nästa inlägg mer handlar om inredning! 


Au travail!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar