tisdag 13 november 2012

Längtar till jul..

Ja men oj vad jag längtar till jul! Dels för att mina föräldrar kommer och dels för att jag vill dekorera! Och det är sa mycket fint man vill ha till juletid ocksa!! Puh, jag far halla mig borta fran butikerna ett tag hihi.. 


Förra arets julgran innan den pyntades..

Jultomte som inhandlades till förra julen, som
barnen bara älskade..
 

Egengjord dekoration, även denna bild fran 2011..

Men snart snart är det ju dags för adventsmys.. Pepparkakor ska bakas och glöggen göras (läs inhandlas..).. Nja, jag har ju aldrig gjort nagon egen glögg men det sägs ju inte vara sa svart.. Jag har hittills köpt min glögg pa IKEA och den är ju god, sa det funkar fint här i vart hus! Men kanske att lilla mamma skulle kunna ta med sig en flaska den 19:e december!!!

Nu ska jag ga och lägga mig och drömma om jultomten och dopp i grytan!!! ;););)


Bonne nuit et faites des beaux rêves!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha jul snart men det hade ju varit roligare om vi var tillsammans. :)

    SvaraRadera