fredag 11 januari 2013

Fredagssol..

Härlig sol bjuds det pa idag! Underbart! Varkänslorna kröp fram direkt och det är ju bara hur trevligt som helst efter regn och rusk. Stanna gärna kvar och sprid ljus och värme. 
Jag längtar sa efter att fa ga ut och fixa i trädgarden, köpa nya blommor, plantera en buske kanske..
Snart snart.. jag tränger bort för ett ögonblick att det faktiskt bara är 11 januari idag.. Men det är fredag, en solig en, julsakerna är undanplockade (det blev väldigt tomt och kalt, maste fylla pa med färgglada blommor), barnens rum är riktigt städade och rensade (känns ocksa väldigt bra).. en braig dag med andra ord! ;) 


Myshörna som jag gärna fyller med mer färg!

...

Nackdelar med sol: Ja man ser ju allt damm!!!

...

Maste hitta nagot fint att sätta i denna skönhet!

Grönt är skönt! Blatt är flott!
Rosa är.. fint!

Märks det att jag gillar kronor?!
Stjärnor och hjärtan är ocksa varmt välkomna hos oss!

Min julros som ska bli planterad i trädgarden..

Känner för en apéritif här i kväll med mannen!!
Tror ni han är med pa det?!

Envie de printemps! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar