tisdag 29 januari 2013

Comptoir de Famille i Sverige..


Hej hopp, visste ni att det franska varumärket Comptoir de Famille nu finns i Sverige?!?
Det visste inte jag.. Möbler, porslin, dekoration och mycket mer i gammal traditionell fransk lantstil! 

Kolla här! Klicka er runt och upptäck! Det finns ocksa en facebook sida att inspireras av!
Kul tycker jag, och fint! Vad tycker ni?
Här hittar ni den franska sidan..

Jag känner i alla fall en mamma (min egen!!) som kommer att bli glad! ;)
Cuisine















Cuisine











Kram..

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för att jag får ta del av ditt fina hus nere i Frankrike. Har just, under min lång semester, upptäckt din trevliga blogg och betat mig igenom de flesta inläggen. Mycket inspirerande. Ser fram emot fler fina bilder härliga inlägg.
    Kram / Ulli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ulli!
      Vad kul att du hittat och gillar min lilla blogg!! Jag blir sa glad när läsarna lämnar en liten kommentar här, det värmer!
      Ha en fin helg!
      Kram Malin

      Radera