onsdag 20 februari 2013

Sol sun soleil...

Solen har hittat tillbaka!!! Det var pa tiden tycker jag. En skön eftermiddag i trädgarden blev det.. 25 gr i solen sa av med jackan och njuta njuta njuta!!! Och här kommer lite "varma" bilder...


En kopp kaffe i solen?

Mina kära stövlar används flitigt..

Lycklig kille! Tänk att det kan vara sa kul
med vatten...!?!

Fina och rostiga krukor som jag fyndade för
70 respektive 50 sek i höstas..

..eller en kaffe här i vilostolarna..?? :)

Titt in!
(smutsiga krukor pga byggarbetare som varit
här i 3 veckor och fixat till taket..) 

..kanske dags att byta ut den gamla ljungen hihi..
..och och och, ja mycket att göra!!!

En gammal charmig dörr jag hittade i ladan för nat ar sedan.

En del av baksidan pa huset. Den lilla utbyggnaden är
en vinkällare som vi bara maste göra lite mer fräsch..

Dörren har jag haft som ett trädgardsbord, liggandes pa
de 2 stenblocken man ser under fönstret.
Men pga allt regn var jag tvungen att ställa den
vid väggen i väntan pa bättre tider :)

Klippa gräset till helgen??

Murgröna finns det gott om hos oss..

Titt ut! 

Welcome back Mr Soleil


1 kommentar:

  1. Kanske man skulle ta och flytta till Frankrike:-). För här ligger det snö och är iskallt.. inte min grej alls... Kram Sarah

    SvaraRadera