tisdag 26 februari 2013

Ny kudde..

Jiohoo, när jag kom hem idag strax efter lunch stod en UPS-minibuss utanför huset. Ett litet paket där i var till mig! En efterlängtad kudde som jag beställt pa Westwing för ett tag sedan. Där kan man beställa finfina grejer till ett litet mindre pris under en viss angiven tid. Ibland har man tur och ibland försvinner varan mitt framför näsan sa det gäller att skynda! 
Jag rev upp paketet, hann inte ens ta av mig stövlarna, haha, tänk vad larvigt glad man kan bli!!! OCH den är verkligen jättefin, tycker jag! Nöjd hemmafru!!! ;)
Vad tycker ni?



"Vive le roi" heter den!
(Leve kungen)

Den blir fin i randiga fatöljen..

..eller i soffan med prickig kudde som kompis..

Kudden kommer fran Laissez Lucie faire där det finns
härliga saker & ting med sköna färgglada tryck!

...

Jag har velat öka ut kuddsamlingen (som egentligen inte är nagon samling alls än) i soffan sedan länge. Men jag tycker det är sa svart att hitta just DEN kudden! Det finns ju hur manga fina kuddar och textiler som helst men det ska ju passa in.. Det maste ju kännas rätt! Stora problem haha jag vet!!! ;)
Nu ska jag packa ihop kartongen som ligger sönderriven pa köksgolvet!!!



Kuddmys i soffan i kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar