onsdag 13 juni 2012

New York nästa!!!

Puuuh nu har jag packat och packat.. igen!! INTE min favoritsyssla men ska man resa så måste man ju..
I morgon bär det av till New York! Vi ska på ett bröllop där nu på lördag (och ja, jag hittade mina skor och en väska idag som passar till min blå klänning.. hoppas nu bara att jag fattat rätt "dresscode" hehe..).
Så nu har vi lagt barnen och sagt hej då för en vecka.. Min man har sagt hej då för längre tid framöver då han måste tillbaks till Frankrike och jobba direkt efter NY.. :(
Usch vad jobbigt med avsked sådär, och barnen är så små så de förstår inte helt heller. De bara bökar och stökar som vanligt vid läggdags och en annan försöker hålla tårarna borta...
Men de kommer att få det toppen med mormor & morfar i deras sommarhus. Bada, leka, cykla, springa och massa bus, det blir kul för våra små skruttar!


Nähä, nu är det dags för en dusch, ett telefonsamtal och sen sova. Försöka sova, en taxi kommer och hämtar oss 03:30 i morgon bitti.. 


Godnatt och hej så länge, lantlollan ska åka till storstan utan dator så jag återkommer med ett inlägg så snart jag kan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar