tisdag 12 juni 2012

Jakt på klänning

Idag blev det en tur till huvudstaden.. eller nästan, målet var Bromma Blocks, ett nytt och fräscht center med trevliga affärer. Jag var som oftast ute i sista sekund efter en jakt på en klänning, eller mer en hel "outfit" just denna gång! 
Det fanns mycket snyggt. Jag tycker det är såå kul att shoppa i Sverige numera! Och alla svenskar vill åka utomlands och handla.. hehe! 
Jag hittade i alla fall min klänning. Men nu är problemet skor och väska som passar till. Vi ska nämligen på bröllop i New York på lördag så jag har inte så mycket tid på mig... Klänningen är marinblå med vita virkade blom-detaljer skulle man kunna säga. Jag har tänkt mig något rött till, blodrött.. I morgon är sista dagen innan flygresan börjar. Och röda fina skor till ett bröllop är INTE lätt att hitta! I värsta fall har jag en halv eftermiddag på Manhattan på torsdag, men hur känns det att springa runt med jet-lag och stress trots att ALLT finns att köpa där... Nä, jag tror och hoppas på att jag finner dem i morgon!

En god sushi och en efterlängtad underbar efterrätt hann vi med mellan butikerna! Min härliga favorit dessert, den söta prinsesstårtan stod där och väntade på mig! Oj oj som jag njöt! Kankse blir någon mer fika med den under sommaren....
Sockersöt och mumsig tårtbit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar