tisdag 15 oktober 2013

Planteringsbord..

Nu är det pa plats! Lycklig jag! I förra inlägget skrev jag om saknaden av ett planteringsbord pa terassen. I samma veva som jag skrev detta sa hittade jag ett bord till nedsatt pris pa internet, sa jag slog till! Det levererades igar och nu har jag skruvat ihop och fixat lite.
Bordet är ett helt vanligt bord egentligen, med lador och en zinkskiva upptill. Men som jag har letat efter ett utebord till ett rimligt pris, med ljus och lykta utan resultat.. Drömmen om ett mer rustikt och unikt bord lever kvar, men jag är för stunden himla nöjd!! 
Än sa länge har jag bara ställt dit de krukor och plantor som redan fanns. Det blev fint det med! Med tiden byggs det väl pa med dekoration eller förändringar, en liten krok här, en ljuslykta där, trädgardsredskap mm mm...


...

...

...

...



Ha en fin tisdag :)



1 kommentar:

  1. Hej,
    Trillade in på din blogg och det var ju trevligt.
    Vilket vackert bord du har hittat och det passar så fint på din terrass.
    Jag lägger mig som följare för att hittat hit igen.
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera