onsdag 10 oktober 2012

Kvällsmys..

Hos oss i kväll är det tända ljus och onsdagsmys! Det finns väl alltid tillfällen att mysa?! Och tända ljus, jamen det är ju hur mysigt som helst!
Jag har jobbat i trädgarden hela eftermiddagen och blivit avbruten av och till av busungarna som är hemma med mig pa onsdagar. Sa nu är jag trött, och nyduschad, skönt! Har hoppat i myskläderna och ska snart sträcka ut mig pa soffan, det är jag bra pa ;)


En del av vardagsrummet, det ser lite "gul-rött" ut i skenet, hmm
men det är ganska ljust i normala fall! :)

...

Blockljus pa ett hjärtformat fat fyllt av
trädgardens hasselnötter

En stor favoritlykta pa öppna spisen, ljusstakar fran Pomax

...

...

En annan ny favorit som kom pa posten för nagon
vecka sedan. Slottslykta fran Madame Stoltz

...

Nu är det 2 dagar kvar till fredagsmys. 2 manader kvar tills mamma & pappa kommer hit. 12 timmar kvar till min 2:a svenska lektion. Och bara nagra minuter kvar till en bit mintchoklad... yummi! ;)
Manga ljus kommer att brinna upp (ner) denna höst & vinter tror jag bestämt! Den som väntar pa nagot gott...

Bonne soirée!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar