torsdag 27 mars 2014

Blommande körsbärsträd..

Ooooh vad det är vackert med träd som blommar! Det ger ett lugn och ett hopp om värme, men ocksa givetvis sprider det glädje!
Vart körsbärsträd, som inte är sa vackert i sig med avkapade och mossiga grenar, blommar just nu. Det fanns redan här när vi flyttade in, och vi har bollat fragan om vi skulle ta bort det eller inte, eftersom det faktiskt har sett lite dött ut. Men varje sommar bevisar det att det fortfaranade är vid liv med massor av körsbär! Sa det far sta kvar..

Och som sagt, sa ohyggligt vackert med alla blommor!!!



...

...

...

...

...

...


Skön torsdag till er alla!
I morgon är det fredag!!!

Bisous!

Instagram @madamesuedoise


2 kommentarer:

  1. Underbart, jag har i alla fall blivit inspirerad av dina kryddväxter och dina ljuvliga vårbilder. Ska införskaffa lite plantor i helgen. Våren är på G här i Skåne också men lite för kyligt ännu för min smak. Ha en riktigt skön weekend./ Britt-Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah vad kul! Ja färska kryddor piggar verkligen upp, härligt grönt i köket. Jag tittar pa och beundrar mina kryddor varje gang jag kommer in i mitt kök! Underbart!
      Ha en skön söndag!
      Kram!

      Radera