måndag 10 juni 2013

Hej igen och "datorn" har problem!!!

Hej lilla bloggen, hur har du det?
Längesen jag gjorde ett inlägg här men jag kan bara säga det, att vi har haft saaa daligt väder nu i maj sa det har inte funnits nagon inspiration, ork eller vilja what so ever att komma pa nagot att skriva om! 
Mer eller mindre hela maj har varit regnig och vi har haft en temperatur pa mellan 13-19 gr!!! Helt sjukt! Och väldigt onormalt för denna region!
Och i Sverige har (och är?) det ju varit sa fint och varmt! Upp-och-ner-vända världen helt enkelt!

Men idag tänkte jag skriva om en vacker och solig dag vid ett jättefint slott och golfklubb ganska nära oss. Château des Vigiers! Vi var där i lördags och lunchade med min man som hade spelat en golftävling pa samma ställe. 
Slottet är nämligen ett golfresort & Spa, och det är underbart vackert och omgivningen är lugn och fin!
Barnen var toknöjda att uteserveringen lag precis bredvid putting green! Storebror älskar nämligen golf just nu! Vi hoppas att det haller i sig! Han puttade och puttade och ville inte alls ga därifran när det väl var dags.. 
Vi at gott och mannen var glad efter sin golfrunda med bästa vännen (som för övrigt vann tävlingen pa söndagen!!).


Hörrni, nu har jag haft detta inlägg pa mitt "utkast" i över en vecka. Jag har nagot problem med att ladda ner bilder och jag blir tokig!!!!!!
Jag har laddat ner dem i datorn men när jag ska hämta dem via bloggen sa finns de inte?!?!??? Jag fattar ingenting! Jag är ju ingen dataexpert sa jag har ingen aning om what to do?!?!!
Jag vill bara att det ska funka sa jag kan visa mina bilder och komma igang med bloggen igen! Bahhhhh....


Jag hoppas det löser sig snart.....



Hej sa länge och ha
en fin kväll!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar