lördag 14 juli 2012

Lugna Öland...

Hoppsan hejsan nu har det gått sådär lång tid igen sen sist.. Men jag har ju semester!!!! Och inte alltid tillgång till dator.. Dagarna bara rullar på. Man gör allt och inget, vilar, leker, fikar... och det är sååå skönt!!!! Nu har vi varit här sedan midsommar (pojkarna redan från veckan innan) men i morgon bär det vidare tillbaks till min gamla hemstad. Där ska vi umgås med familj och vänner i väntan på att min man kommer tillbaka till Sverige! 2 veckor kvar och saknaden blir större och större..


Grinden hem till mina föräldrars hus


Tänk, på 4 veckor har vi varit 1 1/2 tim på stranden! Otroligt vad dåligt väder denna sommar bjuder på! Det blir ju aldrig riktigt varmt!? Har inte suttit ute en enda kväll! Så vad gör man? Shoppar!!! Men som tur är så kryllar det inte av affärer här på norra Öland. Men visst finns det några härliga butiker med massa fin heminredning, uuuh jag blir ju helt sjuk av alla fina saker och små möbler som jag INTE kan få med mig hem på flyget!!!
Jag har ändå köpt några saker.. och hittills efter 5 år utomlands har vi alltid lyckats få med oss alla inköp från Sverige så jag tror att vi lyckas denna gången också!!! :) Annars får vi väl skicka prylarna då, det är ju inte hela världen (bara onödiga pengar..)!





Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar